Monday, January 30, 2012

Hadiah hari lahir pertama dari makwe saya.

Volvo 850 BTCC dari Minichamps. 

Cermin depan tu mengelembung pasal panas cahaya matahari. Konon nak buat perhiasan dalam kereta. Peristiwa berlaku masa gua nak hantar makwe gua balik Kolumpo. Alahai, hantar sampai bus stand Larkin jer maksud gua.

Hah, kan siap ada tarikh gua terima benda ni!

Kah kah kah. Hadiah ni gua dapat dua belas tahun dulu! Sekarang ni semua dah tinggal sejarah. Tapi benda ni gua masih simpan dengan baik pasal gua memang suka benda-benda kereta mainan ni. Walaupun benda ni nampak kecik dan tak sedap pada mata lu orang, harganya agak meninggal juga iaitu RM198.00. 

Benda ni makwe gua beli kat KLCC. Kalau tak silap nama kedai tu NIKKO. Tapi sekarang ni bila gua pergi KLCC gua cari kedai tu dah tak jumpa. Mungkin dah tak wujud lagi...


5 comments:

  1. kamu masih sayang mendalam pada dia, sukar mencari ganti, bukan pengganti, takde sape pun yg bole diganti.... perasaan sayang mendalam buat susah cari peneman yg lain,kamu akan cuba nafikan tapi ianya rasa yg benar terjadi

    ReplyDelete
  2. lu punya KLMJ memang pekat likat melekat

    ReplyDelete
  3. kamu masih sayang mendalam pada dia, sukar mencari ganti, bukan pengganti, takde sape pun yg bole diganti.... perasaan sayang mendalam buat susah cari peneman yg lain,kamu akan cuba nafikan tapi ianya rasa yg benar terjadi

    ReplyDelete
  4. Mesti makwe lame lu ni rare kan smpai skang pun lu msih xbleh nak lupekan die....

    ReplyDelete