Monday, May 23, 2011

Mimpi ngeri.

Berpeluh-peluh juga sebenarnya mimpi kena paksa kawen dengan mak sendiri.

Gua pun tak tau apa aneh sampai boleh mimpi macam tu sekali. Dan yang paling tak bestnya bila mimpi tu melibatkan kawan baik makwe lama gua.

Ada ke patut mak gua paksa gua kawen dengan kawan gua tu sendiri. Sikit pun gua tak ada hati dan perasaan kat makwe tu.

Facebook makwe tu pun gua dah block. Kah kah kah.

Tapi dari sumber yang boleh dipercayai, gua dengar cerita makwe tu dah berkahwin. Alhamdulilah, dah selamat...

Sebenarnya gua lebih rela mimpi kena kejar dengan pontianak ke, jembalang ke, raksaksa ke, penangal ke. Mimpi eksiden pun gua boleh terima lagi.

Tapi jangan mimpi yang melibatkan hal kawen-kawen. Memang sangat menakutkan dan gua akan berpeluh-peluh!


5 comments:

  1. berpeluh pun kira mimpi basah jugak ape..keh keh

    ReplyDelete
  2. ala.kita tanya je.
    ter0s mimpi?

    ReplyDelete
  3. takpe.mimpi tumainan tido.
    tapi kalau mimpi bg petanda pun ok jgk la.ye dak?
    aku doa kau cepat kawen.kihkih

    ReplyDelete