Tuesday, May 24, 2011

SMS

Disatu malam masa gua tengah bosan tahap super selepas sehari suntuk terperap di rumah.

Gua : Hai, tengah buat apa? sibuk? dah makan?

Farid : Tak la, i free ni, you nak belanja ke?

Gua : Ok. I otw pikap you. Mana? The Zone? ke NY?

Farid : Ikut you la memana pun, i ikut je.

Sudahnya gua dengan Farid ke bengkel untuk melihat perkembangan Cik Corona. Ada belen masa sikit sebelum pukul dua belas gua singgah pula ke rumah bos Pohon Minda.

Dapat juga pekena teh o panas nipis kurang manis dan kueh sarang semut.

Bila jam dah hampir pukul satu pagi, gua pun berganjak balik.

................................

Itu sahajalah aktiviti gua untuk satu hari ini selain dari tido dari pagi membawa ke petang.

Dan sekarang gua nak sambung tido semula.


No comments:

Post a Comment