Tuesday, October 16, 2012

Pergi Dan Balik Kehidupan vesi Zine.


Ini gambar versi flyers.

Yang ini gambar versi dah siap. Rugi juga kalau tak beli benda-benda koleksi macam ni. Belilah sementara masih ada lagi. Esok lusa kalau penulisnya dah arwah, otomatik benda ni jadi bahan sejarah.


Okey ni ada barang baru untuk dijual. Benda ni bukan aku yang buat. Aku memang dah lama tak buat benda macam ni. Last dulu Roots isu 9 pada tahun 2008. Zine ni Fikri yang buat. Artikel dan penulisan dalam zine ni Fikri ceduk dari dalam blog dan twitter aku. Maksudnya tak adalah fresh mana pun benda yang ada dalam zine ni. Tapi kira seronok jugalah boleh baca sambil baring, berak, potong bawang, baca bawah pokok atau ketika sedang diijab kabul. Kalau baca dalam komputer kan boleh sakit mata.

Zine ni tak mahal sangat pun. RM5 jer kalau beli empat mata. Kalau nak guna pos express boleh tambah RM3, kalau nak pos biasa boleh tambah RM1. Bagi yang lemah kira-kira kalau bankin RM8 maksudnya siap dengan pos express la, kalau yang bankin RM6 aku pos dengan pos biasa je la. Kalau ada makwe yang nak percuma, tak susah. Jadi je isteri aku nombol tiga. Satu dozen aku kasi.

Bagi sesiapa yang serius nak beli benda ni boleh terus sms aku ditalian 017-7581692. Inbox, email aku malas sikit pasal lambat dan aku ni bukan jenis internet 24 jam punya manusia.

Okey. Aku nak sambung tido.





3 comments: