Monday, April 11, 2011

Ohhh My God!



Okey, flyers dah keluar. Gua rasa ini flyers rasmi untuk event Olskool Mega Gathering pada kali ini. Satu apa benda pun gua tak usik lagi untuk event kali ini. Cik Corona pun tengah tersadai lagi dalam garage. Cukai jalan dah mati dan ada sikit-sikt masalah teknikal yang lain.

Masa cuma ada lapan puluh lapan hari jer lagi dari sekarang. Gua pun tak pasti sempat ke tidak nak siapkan Cik Corona. Bajet gua dah la tengah nazak. Kalau tak sempat bawak Cik Corona, nampak gaya gua kena bawak kereta kecik datang event ni.

Ada beberapa benda yang perlu gua ubahsuai pada Cik Corona. Harap kali ni akan menjadi kenyataan. Saingan kat event ni memang sengit. Tapi bukan itu yang gua risaukan. Yang gua risaukan sekarang ni ialah wiper. Kalau masih tak ada wiper lagi untuk event kali ni nampak gaya memang keparit lagilah gua...

Oh ya, mana-mana makwe yang rasa ada kereta lama dan kamera besar gantung kat leher, jangan segan-segan untuk datang event ni. Lagi-lagi yang rasa duduk dekat dengan tempat kejadian. Tak kisahlah kalau kereta penuh dengan karat dan lumut janji masih boleh bergerak, jangan segan-segan nak tunjuk kat kawan-kawan.

Ok, kita jumpa kat sana nanti. Kalau Cik Corona datang harap tak ada orang-orang gatal yang tinggalkan kesan cap jari pada badan Cik Corona nanti.



Sekian terima kasih.


3 comments:

  1. pergh jempot makwe je datang, pakwe tak jempot sekali? kekeke...

    ReplyDelete
  2. makwe-makwe yang rasa nak pegi tapi takde transport,Datsun Abang Pared takde co-driver. Eyy,event ni grand tau,ada orang majalah datang,orang suratkhabar pun datang...

    ReplyDelete
  3. moto dah ade,ape hal dgn wiper corona ko?

    ReplyDelete