Thursday, August 16, 2012


Aku malas nak post kad raya elektronik kat siber. Feel dia tak berapa nak power. Jadi aku buat satu pantun untuk korang semua. Dengan harapan ianya sempurna. Pantun ni aku korek balik dalam post-post lama aku dekat dunia siber yang bertarikh   Sep 24, 2008 

Menjala ikan dikala subuh,
Hati tersentuh mengenang dosa,
Maaf dipinta tidak terkira,
Menghapus dosa diusia tua...

Estelle Maersk kapalnya gedi,
Kerjanya kadang-kadang menyakitkan hati,
Tapi itu gua tak perduli,
Khamis ini bonus masuk lagi!

Raya pertama, kedua, ketiga pergi la mati,
Kami berkerja setiap hari,
Cuti raya jangan nak mimpi,
Ganjaran "triple" memang diberi,
Walaupun kami memang slavery!

Dengan ini aku ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Tok Batin. Senang-senang raya datang la rumah. Tapi raya yang ke empatlah baru aku ada kat rumah Sekian terima kasih.


No comments:

Post a Comment