Saturday, April 30, 2011

Terbalik

Tak. Sebenarnya houlier tadi terbalik sebab tayar dia pecah.

Tergolek kontena tu kat atas jalan. Gua rasa pemandu dia selamat kot. Tengok tak ada darah pun atas jalan. Ambulance pun tak ada. Gua harap barang dalam kontena tu berisi telefon bimbit macam Blackberry ke, Iphone ke, Nokia ke. Tak pun kalau daging burger pun dah kira ok juga.

Ahhh, apa nak heran. Eksiden-eksiden lori kontena kat sini memang dah biasa gua tengok. Gua dah tak heran sangat. Tempat kerja gua ni pun lebih kurang macam medan tempur juga. Kadang-kadang ada yang cedera parah, kadang-kadang ada yang mati...

Cuma ruginya gua tak sempat nak tengok apa benda yang ada dalam kontena tu... Kalau sos tiram sedap juga gua bawak balik...

1 comment:

  1. Wonԁerful beat ! I wish to аpprеntice while уou amenԁ уour web site,
    how can і subscribe foг a blog site? The account aided
    me a acceρtablе deal. I had been a littlе bit acquainted
    of this your broadcast offeгeԁ bright cleaг idea

    Here іs mу wеb site :: unlock apple iphone

    ReplyDelete